2005年1月10日,CBS发布了一项关于“周三60分钟”报

2005年1月10日,CBS发布了一项关于“周三60分钟”报告的错误独立审查,丹布布什总统的国民卫队服务,并为其“近视热情”发射了三个新闻管理人员和制作人 把它赶到空气。
原文:2005 Jan 10, CBS issued a damning independent review of mistakes related to a “60 Minutes Wednesday” report, aired by Dan Rather, on President Bush”s National Guard service and fired three news executives and a producer for their “myopic zeal” in rushing it to air.